كارگاه ساخت ساعت آفتابي

با توجه به اينكه اولين سالي بود كه همزمان با جامعه نجوم آماتوري ايران ويژه برنامه روزساعتهاي آفتابي را در مركز برگزار ميكرديم و باتوجه به ترافيك بالاي كاري بخاطر كلاسهاي تابستان اين برنامه تنها به عنوان يك كارگاه عملي براي اعضاي كلاس نوجوان برگزارشد.در ابتدامقدماتي راجع به تاريخچه ساعتهاي آفتابي ارائه شد.در اين بخش انواع ساعتهاي آفتابي اعم از افقي و عمودي در قالب اسلايد نمايش داده شد و سپس در بخش عملي اعضاي كلاس باراهنماييهاي قدم به قدم شروع به ترسيم صفحه ساعت آفتابي ازنوع افقي نمودند. علاقه زايدالوصف اعضا براي اين كار مشوقمان بود براي ادامه كار به صورت جدي تر در سالهاي آينده

۳ نظر:

  1. فاتمهههه
    تو هنوز داری فعالیت میکنی‌.. از انجام یک کار کوچک برای بچه‌ها اصلا خسته نمیشی‌.. من وقتی‌ بزرگ بشم فک کنم بشم مثل تو.. وقتی‌ همه جاه طلبی هام تموم بشه و بفهمم زندگی‌ یعنی‌ همین کاری که تو میکنی‌..
    امروز یه چیزی خوندم از یکی‌ از دوستام.. بعدش این نوشته تو رو .. بعدش فک کردم.. میان ماه من تا ماه گردون....

    فاطمه افشار احمدی، پاینده باشی‌..

    پاسخحذف
  2. link e neveshteh doostam:
    http://baiadbenevisam.blogfa.com/post-87.aspx

    پاسخحذف
  3. طاهره جان
    بابت لطفت ممنون عزيزم
    لينكي كه داده بودي رو خوندم
    مرسي
    خوشحالم كه دنبالم ميكني
    يه لحظه البته فقط و فقط يه لحظه دلم خواست مريم باشم
    خيلي دلم سوخت كه مريم گفت با گنبد رصدهاي بالا داره كار ميكنه
    :(
    :)
    اما الان خوشحالم مريم نيستم
    :))

    پاسخحذف